افتتاح پروژه های عمرانی و اجرایی در شهرستان آرادان

در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ ، پروژه‌های عمرانی و اجرایی در شهرستان آرادان توسط استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ پس از آئین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان در دهه مبارک فجر و ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام، شرکت خورشید نگار محیا جاده (بسته بندی حبوبات) را با ظرفیت تولیدی ۳۴۰۰ تن در سال و تعداد اشتغال ۱۵ نفر افتتاح کرد.

وی سپس با حضور در ناحیه صنعتی یاتری، کلنگ آغاز عملیات اجرایی کارخانه خوراک دام و طیور شرکت تعاونی تأمین نیاز مرغداران (مرغ گوشتی) را در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالانه ۲۴ هزار تن و اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال را بر زمین کوبید. این کارخانه در سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری خواهد رسید و با تکمیل آن برای ۳۷ نفر اشتغال مستقیم و برای ۲۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار سمنان در این سفر با خانواده شهید قربانعلی علیشاه در روستای داورآباد آرادان دیدار کرد.

به گزارش ایمنا، امام جمعه آرادان به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستان نیز در این برنامه‌ها حضور داشتند.

کد خبر 725540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.