عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ بهمن‌

در این بسته خبری از ۳۲ هزار تن آسفالت در منطقه یک شهرداری اراک توزیع شد تا بودجه سال آینده شهرداری تبریز دو برابر مجموع بودجه شهرداری‌های چهار مرکز استان است و تذکر به شهردار مشهد در صحن علنی شورا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌سوزی مرگبار اتاق کارگری در جنوب تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک اتاق کارگری خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ۶۰ ساله تابعیت کشور افغانستان جان باخت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ بهمن‌

افزایش بیش از ۲ برابری ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

جشنواره بازی کودکان کار و محله‌های کم‌برخوردار شیراز برگزار شد

علی پولادیان، رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره بازی، تلاش و نشاط برای کودکان کار تحت حمایت این اداره و مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد.

شرط ورود اتوبوس‌های برقی به تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ارائه گزارش دستاوردهای سفر تیم مدیریت شهری پایتخت به چین، در دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران حضور یافت.

تذکر به شهردار مشهد

فاطمه سلیمی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در صد و چهارمین نشست علنی این شورا در تذکر به شهردار مشهد اظهار کرد: شیوه نامه عوارض بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری باید تا پایان دیماه توسط شهرداری ارائه شود تا شورا آن را تا نیمه بهمن ماه بررسی و مصوب کند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ بهمن‌

۳۲ هزار تن آسفالت در منطقه یک شهرداری اراک توزیع شد

حسین زندیه‌وکیلی، مدیر منطقه یک شهرداری اراک گفت: ۳۲ هزار تن آسفالت در این منطقه شامل لکه‌گیری و روکش کلی در معابر اصلی و فرعی از ابتدای امسال تاکنون توزیع شد.

بودجه سال آینده شهرداری تبریز ۲ برابر مجموع بودجه شهرداری‌های چهار مرکز استان است

حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی تبریز گفت: بودجه سال آینده شهرداری این شهر ۲ برابر مجموع بودجه شهرداری‌های چهار مرکز استان در سطح کشور است.

کد خبر 725508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.