لایروبی ۹۰۰ هزار متر مکعبی در بنادر نوشهر و فریدونکنار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از لایروبی بنادر فریدونکنار و نوشهر به مساحت حدود ۹۰۰ هزار متر مکعب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سعید کیاکجوری امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم تخلیه و بارگیری انواع کالاها در بنادر نوشهر و فریدون‌کنار به میزان دو میلیون و ۴۹۳ هزار تن بوده است، از لایروبی این بنادر به مساحت حدود ۹۰۰ هزار متر مکعب خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه تفکیک آب‌رسانی و آتش‌نشانی محوطه‌های بندر نوشهر با استفاده از آب دریا با اعتبار اولیه ۵۵ میلیارد تومان پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: پروژه تأمین برق ساحلی برای تجهیزات خشکی و کشتی‌های پهلوگرفته در بندر نوشهر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان با ۹۴ درصد پیشرفت انجام شده است و تا چند روز آینده قابل افتتاح خواهد بود.

کیاکجوری با اعلام اینکه در دولت سیزدهم انعقاد قرارداد احداث تولید تجهیزات آزمایشگاهی در منطقه ویژه نوشهر صورت گرفت، یادآور شد: این قرارداد در زمینی به مساحت هشت هزار متر قابلیت اجرا دارد و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲۱۰ نفر اشتغال خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تاکید بر اینکه پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری، ساختمان مرجع دریایی فریدون‌کنار و پروژه تفکیک آب‌رسانی و آتش‌نشانی بندر نوشهر خواهد بود، تصریح کرد: پروژه تأمین برق ساحلی تجهیزات خشکی و کشتی‌های پهلوگرفته در نوشهر در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

کد خبر 725507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.