اجرای ۸۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در محلات مناطق پانزده‌گانه و ناژوان، همچنین مدارس، ۸۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی و تفریحی برگزار می‌شود که زمان برگزاری این برنامه‌ها از طریق وبگاه اصفهان من در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به‌مناسبت این دهه در مناطق پانزده‌گانه و ناژوان اجرای ۸۰۰ برنامه و رویداد ورزشی، فرهنگی و تفریحی را پیش‌رو داریم.

وی افزود: این برنامه‌ها در محلات مناطق پانزده‌گانه شهرداری و مدارس که یکی از گروه‌های اصلی هدف است، برگزار خواهد شد و زمان برگزاری این برنامه‌ها از طریق وبگاه «اصفهان من» در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت این ایام است.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های متفاوت با سال‌های گذشته که در تمام مناطق شهر اصفهان به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، برنامه‌های تفریحی از شانزدهم تا بیست‌ودوم بهمن سال جاری به مدت یک هفته است که صبح‌ها به دانش‌آموزان اختصاص داده شده است و آن‌ها می‌توانند از فضای تفریحی جدید با بازی‌های خلاق استفاده کنند و در کنار آن از نمایشگاه دایر شده در حوزه تفریح دیدن کنند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در نوبت صبح ویژه دانش آموزان و عصرها برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم شهروندان این ایام را قدر بدانند و زحماتی که برای کشور ایران کشیده شده است را فراموش نکنند.

کد خبر 725466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.