برف‌روبی بیش از ۲۳۰ کیلومتر باند راه روستایی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری استان کرمانشاه از برف‌روبی بیش از ۲۳۰کیلومتر باند راه روستایی در کرمانشاه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف روز پنجشنبه و جمعه در استان کرمانشاه، عملیات برف‌روبی از محورهای روستایی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بر همین اساس در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۱ کیلومتر باند راه روستایی در استان کرمانشاه برف‌روبی شد.

سرپرست اداره کل راهداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با برف‌روبی انجام گرفته و امدادرسانی که نیروهای راهداری داشتند، هشت دستگاه خودرو در برف گیر کرده در این محورها رهاسازی شد.

کهریزی ادامه داد :۱۴ دستگاه خودروی سنگین برف‌روبی و ۲۶ نیروی راهداری عملیات بازگشایی محورهای مسدود شده روستایی را بر عهده داشتند.

وی اضافه کرد: با بازگشایی ۱۷ مسیر روستایی مسدود، تمام راه‌های روستایی در استان کرمانشاه که در پی بارش برف مسدود بودند بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری استان کرمانشاه با اشاره به انجام ۶۳۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای اصلی استان کرمانشاه، تصریح کرد: ۹۶ نیروی راهداری با استفاده از ۶۶ خودروی سنگین عملیات برف‌روبی را در محورهای اصلی طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

کهریزی گفت: ۴۹۰ تن شن و نمک نیز در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای اصلی استان کرمانشاه برای جلوگیری از یخ زدگی محورها پاشیده شده است.

کد خبر 725455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.