۱۰۴ پروژه کشاورزی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: دهه مبارک فجر امسال، ۱۰۴ طرح و پروژه در بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوذر منفرد اظهار کرد: ۱۰۴ پروژه در زمینه‌های آب و خاک، دام و طیور، صنایع کشاورزی، باغبانی، منابع طبیعی، شیلات، امور عشایر و شهرک‌های کشاورزی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ۹۱ طرح و پروژه خواهیم بود، افزود: شبکه آبیاری نوین آب‌پخش در شهرستان دشتستان با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان، پرورش مرغ مادر گوشتی در گناوه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان و شهرک گلخانه‌ای شهرستان دشتی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث شهرک دامپروری دشتستان با ظرفیت ۴۷ هکتار و با مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و دو طرح مرغداری تخم‌گذار در دشتستان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و توسعه واحد جوجه کشی در گناوه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از شاخص‌ترین این طرح‌ها است.

منفرد اضافه کرد: امید می‌رود با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها که زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد، شاهد کاهش نرخ بیکاری و رونق بخش کشاورزی استان باشیم.

کد خبر 725439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.