خرید اتوبوس‌ها برای پایتخت یکی از دستاوردهای مهم سفر شهردار به چین است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعی شدن خرید اتوبوس‌ها برای پایتخت یکی از دستاوردهای مهم سفر شهردار به چین بود که گزارش آن ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن‌_ در حاشیه دویست‌وسیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر ژاپن اظهار کرد: شکست تیم قوی ژاپن توسط ایران پیروزی بزرگی بود.

وی از بررسی تعیین عوارض تردد در شهر تهران خبر داد و افزود: امروز نتیجه قراردادهای منعقد شده در چین توسط شهردار تهران ارائه خواهد شد، البته به دنبال این بودیم که در اولین فرصت پس از سفر شهردار به چین گزارش‌ها ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه افزایش قابل توجه یا اندک عوارض خاطرنشان کرد: تمام جوانب باید در نظر گرفته شود، چراکه اصل عوارض بر پایه بازدارندگی است تا در مرکز شهر کمتر شاهد تردد باشیم.

چمران اضافه کرد: عوارض برای مواردی است که افراد ناچار می‌شوند در شرایط ویژه از خودروی خود استفاده کنند؛ قطعی شدن خرید اتوبوس‌ها برای پایتخت یکی از دستاوردهای مهم سفر شهردار به چین بود که گزارش آن ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه لایحه عوارض شهرسازی دیر تحویل داده شد و اطلاعات آن ناقص بود، اظهار کرد: تاکید کردیم که درصد افزایش پیشنهادی خود را سریع‌تر اعلام کنند.

کد خبر 725403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.