هواپیماهای متجاوز طی ساعات گذشته ۴۸ حمله انجام دادند

سخنگوی ارتش یمن امروز اعلام کرد هواپیماهای متجاوز آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته ۴۸ حمله در یمن انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یحیی سریع اظهار کرد: هواپیماهای متجاوز آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته ۴۸ حمله در یمن انجام دادند.

وی افزود: این حملات ما را از موضع حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه منصرف نخواهد کرد و بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

سخنگوی ارتش یمن گفت: حملات ما را از مواضع اخلاقی، مذهبی و انسانی‌مان در برابر مردم غزه باز نخواهد داشت.

سرتیپ سریع ادامه داد: حملات آمریکایی-انگلیسی شامل استان‌های صنعا، حدیده، تعز، البیضاء، حجه و صعده بود.

در این باره خبرنگار المیادین گفت که بیش از ۳۵ حمله آمریکایی-انگلیسی صنعا و تعدادی از استان‌های یمن را هدف قرار دادند. به گزارش او، حملات آمریکا و انگلیس مناطق عطان، النهدین و الحفا در صنعا را هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه هواپیماهای متجاوز آمریکایی-انگلیسی بیش از ۱۱ حمله به مناطق مقبنه و حیفان در حومه غربی و جنوبی استان تعز در جنوب غربی یمن انجام دادند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ارتباطی این دو منطقه هدف قرار گرفتند.

خبرنگار المیادین ادامه داد: سه حمله متجاوزان آمریکایی-انگلیسی مناطق اللحیه و الصلیف در شمال شهر ساحلی حدیده در دریای سرخ و هفت حمله شامل منطقه الجر در منطقه عبس در حجه استانی در شمال غربی یمن شدند.

وی افزود: این تجاوز با هفت حمله مناطق رداع و السوادیه در استان البیضا در جنوب شرقی صنعا را هدف قرار داد.

بامداد روز یکشنبه، ۲ مقام آمریکایی ادعا کردند ایالات متحده و انگلیس اهداف انصارالله یمن را از سکوهای هوایی و سطحی و هواپیماهای F/A-۱۸ بمباران کردند و حداقل ۳۰ هدف را در حداقل ۱۰ نقطه هدف قرار دادند.

این در ادامه تجاوزات آمریکا در منطقه است زیرا فرماندهی مرکزی آمریکا صبح شنبه نیز از حملات هوایی در عراق و سوریه علیه اهدافی به زعم آن‌ها مرتبط با نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و گروه‌های مسلح وابسته به آن خبر داده بود.

کد خبر 725374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.