کاربری اراضی الحاقی به محدوه شهری ارومیه تعیین تکلیف شدند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تعیین تکلیف کاربری‌های اراضی الحاقی به صورت مسکونی و خدماتی، پهنه بندی کاربری‌ها در مطالعات کامل طرح جامع تعیین شدند و سفر هیأت شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران گام‌های نهایی طرح جامع شهری ارومیه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه‌لو عصر امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در جلسه بررسی سند دستور کار طرح جامع تجدید نظر شهر ارومیه که با حضور مهندسان مشاور طرح و اعضای کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهر ارومیه در مراحل نهایی قرار دارد و سفر امروز کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به آذربایجان‌غربی روند اجرای طرح را سرعت می‌بخشد.

وی افزود: در این سفر اراضی الحاقی در قالب مطالعات سند میانکار و طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط هیأت شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تعیین مأموریت، چشم‌انداز، اهداف و راهبردهای مورد اجماع برای توسعه اقتصادی، اجتماعی، محیطی و فضایی شهر منطقه در بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت از اهداف قابل توجه طرح بوده که در سفر کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به آذربایجان‌غربی بررسی شدند.

حمزه‌لو تصریح کرد: تعیین تکلیف کاربری‌های اراضی الحاقی به صورت مسکونی و خدماتی، پهنه بندی کاربری‌ها در مطالعات کامل طرح جامع تعیین شدند و سفر هیئت شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران گام‌های نهایی طرح جامع شهری ارومیه به شمار می‌رود.

حمزه‌لو افزود: مسائل تراکم جمعیت و محدوده در طرح جامع شهری ارومیه مشخص و تأیید شده است و روند اجرای طرح با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 725336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.