برگزاری جشن آغاز دهه مبارک فجر  با حضور «سفیران کوچک آب»

شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اولین روز از دهه مبارک فجر برای ایجاد فضایی نشاط آفرین و شادی بخش در میان کودکان کرمانشاهی و همچنین آموزش فرهنگ صحیح مدیریت مصرف آب به این سفیران کوچک، جشنی را با حضور خانواده این عزیزان در سالن انتظار شهر کرمانشاه برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه؛ در این مراسم که روز _شنبه چهاردهم بهمن _ برگزار شد، ضمن آموزش فرهنگ صحیح مدیریت مصرف آب به کودکان، تصاویر زیبایی با موضوع آب و پرچم افتخارآمیز ایران اسلامی روی صورت این عزیزان نقاشی شد.

گفتنی است که ضمن پذیرایی از این کودکان با شیرینی و شکلات به مناسبت جشن انقلاب، به تمامی کودکان شرکت کننده در مراسم، بازی منچ و مار و پله که به صورت ویژه روی صفحه بازی آن توسط شرکت آبفا استان کرمانشاه پیام‌ها و راهکارهای مدیریت مصرف بهینه آب چاپ شده، اهدا شد.

همچنین در این مراسم بروشورهای با موضوعات مختلف از جمله: ۲۵ روش صرفه‌جویی در مصرف آب، توصیه‌هایی برای روزهای بارانی و برفی، چگونه در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم؟، خانه تکانی و مدیریت مصرف آب و ذخیره آب ذخیره زندگی، جهت آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب در میان خانواده‌ها، توزیع شد.

کد خبر 725322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.