۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
تحقق یک آرزوی دیرینه در سوق

پل شهید طیب در منطقه سوق شهرستان کهگیلویه بعد از سال‌ها انتظار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، احداث پل شهید طیب در بخش سوق شهرستان کهگیلویه یکی از مطالبات چندین ساله مردم منطقه بوده‌است و احداث این پل از سال‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود.

مردم این روستا با استفاده از ابزار پرخطر «جره» از روی رودخانه مارون عبور می‌کنند که با اتمام این طرح این مشکل برطرف می‌شود.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل شهید طیب به طول ۱۵۶ متر احداث شد و خبر خوب اینکه این پروژه به همت راهداری و پیمانکار در دهه فجر امسال افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه در سفر دولت به استان مورد عنایت رئیس جمهور قرار گرفت و خوشبختانه این پروژه که اهمیت فرهنگی دارد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدزاده تصریح کرد: جاده‌ای به طول ۱۷ کیلومتر احداث شده که جای کار مانده‌است.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امام جمعه شهر سوق، می‌گوید: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که مطالبه‌گری در جلسات شورای اداری و مخصوصاً در خطبه‌های نماز جمعه به ثمر نشست و آرزوی یکی از شهدای گرانقدر، شهیدی که دانشگاه فلوریدای آمریکا را رها کرده و در جبهه حق علیه باطل شرکت کرد و به شهادت رسید، محقق شد.

وی افزود: این شهید والا مقام در وصیت‌نامه‌اش گفته که مرا در زادگاهم به خاک بسپارید شاید مشکلی از مشکلات روستا حل شود.

کیانی اصل خاطرنشان کرد: مردم روستایی که قبلاً با جره رفت و آمد می‌کردند و علاوه بر خطراتی که برای آنها داشت رفت و آمد به روستای اطراف و شهر برای آن‌ها با مشکلات فراوانی روبرو بود اما امروز شاهد بهره‌برداری از این پل هستیم.

وی ضمن قدردانی از کسانی که برای این پروژه زحمت کشیدند، گفت: از استاندار، از معاونان عمرانی اسبق و فعلی استاندار، اداره راهداری شهرستان کهگیلویه و راهداری استان، برنامه و بودجه استان و از مدیر عامل نفت و گاز گچساران، فرمانداران قبلی و فعلی و بخشدار سوق که پیگیر بودند.

کد خبر 725318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.