۴۱ هزار مشترک به مشترکان گاز در قزوین اضافه شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در دولت سیزدهم ۹۱ روستای استان به جمع روستاهای گازرسانی‌شده اضافه شدند و بیش از ۴۱ هزار مشترک به مشترکان گاز استان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی حجتی‌پور عصر امروز _شنبه چهاردهم بهمن‌_ در مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستای کهوان از توابع شهرستان آبیک که به نمایندگی از ۳۴ روستای گازدار شده استان همزمان با سالروز چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار آبیک، جمعی از مسئولان استانی، دهیاران و مردم محلی برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا دو سال آینده همه نقاط دارای قابلیت گازرسانی استان، گازدار می‌شوند و با این اقدام قزوین به جمع استان‌های سبز کشور می‌پیوندد.

وی افزود: در دولت سیزدهم در زمینه گازرسانی خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف استان ارائه شده که از آن جمله می‌توان به گازرسانی به ۳۴ روستای استان همزمان با سالروز پیروزی انقلاب، گازرسانی به شهر صنعتی طارم، گازرسانی به بزرگترین گلخانه خاورمیانه و همچنین گازرسانی به شهر صنعتی در حال احداث بویین‌زهرا اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین ادامه داد: در دولت سیزدهم ۹۱ روستای استان به جمع روستاهای گازرسانی‌شده اضافه شدند و بیش از ۴۱ هزار مشترک به مشترکین گاز استان افزوده شد. در حال حاضر هم ۱۰۰ درصد شهرها و بیش از ۹۲ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار شدند.

حجتی‌پور همچنین با بیان اینکه از ۱۱۴ روستای باقیمانده استان ۶۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی هستند، یادآور شد: با تأمین اعتبار لازم امیدواریم این روستاها نیز در دو سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند و استان قزوین در فهرست استان‌های کاملاً سبز کشور قرار گیرد.

کد خبر 725294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.