بازگشایی راه ارتباطی ۴۵۵ روستای محاصره در برف کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: به علت بارش برف طی شبانه‌روز گذشته راه ارتباطی ۵۰۵ روستا مسدود شده بود که تاکنون راه ۴۵۵ روستا بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، سنندج، دیواندره و سقز بیشترین میزان بارش‌ها را شاهد بودیم و نیروهای راهداری تمام تلاش خود را برای انجام عملیات برف‌روبی و خدمات رسانی به کار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر به‌دلیل باد و کولاک برف برخی از محورها لغزنده بوده و دید افقی کاهش یافته‌است، بنابراین از هم‌وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ترددهای ضروری در محورهای استان حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کولاک شدید برف در شبانه‌روز گذشته ارتباطی ۵۰۵ روستا را مسدود کرده بود، خاطرنشان کرد: مسدودی این تعداد روستا به‌دلیل کولاک شدید برف بود که با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر راه ارتباطی ۴۵۵ روستا بازگشایی شده و تلاش می‌شود مابقی روستا نیز تا پایان امروز به طور کامل بازگشایی شوند.

کد خبر 725281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.