کردستان در توسعه گردشگری خارجی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: در ارزیابی و پایش فعالیت‌های بازاریابی ادارات‌ کل استانی در حوزه گردشگری خارجی، استان کردستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: بر اساس ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه ادارات کل استانی به وزارت میراث‌فرهنگی و بررسی هفت شاخص اصلی و ۳۴ زیر شاخص فرعی، استان کردستان توانست رتبه برتر حوزه بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کند.

وی افزود: بر اساس نتایج به‌دست آمده، استان اردبیل با کسب ٨٨.٢٥ امتیاز رتبه اول، استان کردستان با کسب ٨٨ امتیاز رتبه دوم و استان زنجان با ٧٦ امتیاز موفق به کسب رتبه سوم این ارزیابی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اضافه کرد: کسب رتبه برتر معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲، کسب رتبه برتر کشوری دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲، کسب رتبه برتر استان کردستان در برگزاری رویدادهای گردشگری و کسب رتبه برتر روابط‌عمومی این مجموعه در ارزیابی عملکرد نوروز ۱۴۰۲ از دیگر افتخارات کسب شده این اداره‌کل در سال جاری بوده است.

مهرزاد خاطرنشان کرد: این ارزیابی با هدف دستیابی به هم‌سویی لازم ادارات کل استانی در اقدامات بازاریابی خارجی و به منظور درک مناسبی از وضع موجود استان و اتخاذ شیوه مناسب جهت نیل به نقطه مطلوب در این عرصه انجام شد.

کد خبر 725259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.