تشکر از مردم با خدمت صادقانه، جهادی و بی وقفه انجام شود

استاندار یزد با بیان اینکه مردم تمام قد پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، گفت: تشکر از مردم باید از راه هایی نظیر تکریم آن ها و خدمت صادقانه، جهادی و بی وقفه به آن ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با فرمانداران و بخشداران استان به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف به ویژه موارد مرتبط با انتخابات برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، ایام الله دهه مبارک فجر را به نوعی عید فطر ملت ایران دانست و گفت: زیرا بعد از یک دوره طولانی محرومیت‌های معنوی و مادی، گشایشی در امور ایجاد، و دوران ساخت و ساز و عمران و آبادانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر به نوعی عید غدیرخم ملت ایران است اظهار کرد: به این دلیل که در این ایام نعمت ولایت و زیستن در سایه ولایت مطلقه فقیه؛ که تمرین زیستن در عصر ظهور و دوران امامت حضرت ولی عصر (عج) است، با حضور مردم محقق شد.

فاطمی در ادامه این ایام را عید نوروز واقعی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: زیرا بعد از یک زمستان سرد و تلخ، با شکل‌ گیری بهاری در زمستان دل‌های مردم گرم، امید در کشور زنده و فصل جدیدی در رویش‌ها و شکوفایی ملت بزرگ ایران ایجاد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه بر ما ادای دو شُکر واجب است، تصریح کرد: شکر اول؛ بواسطه نعمت «انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی» یعنی زیستن در سایه اسلام با حضور مردم و تحت مدیریت یک رهبر الهی در استمرار ولایت الله و ولایت پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) است.

وی با اشاره به ضرورت ادای شُکر به جهت حضور آگاهانه ملت ایران در تمامی عرصه‌ها، گفت: با وجود شکل‌ گیری انقلاب‌های متعدد در دنیا و فاصله‌ گیری مردم پس از چند سال از آن، اما امروز بعد از گذشت ۴۶ سال از شکل‌ گیری انقلاب اسلامی، تمام قد پای آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایستاده و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان به برگزاری جشن‌های ایام الله دهه فجر به صورت مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: تشکر از مردم باید از راه‌هایی نظیر تکریم آنها و خدمت صادقانه، جهادی و بی وقفه به آنها صورت گیرد.

فاطمی با اشاره به یکی از بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خواست مردم باید محقق شود» و یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «مردم همه کاره هستند» گفت: ایمان به این بیانات، باید در رفتار کارگزاران دولت اسلامی مشهود باشد.

استاندار یزد در ادامه خطاب به حاضرین در نشست، برخاک ساری و تواضع در برابر مردم، حضور در متن مردم و نمازهای جماعت و نیز باز بودن درب اتاق بر روی مردم و تکریم آنها تاکید کرد.

کد خبر 725253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.