صیانت از آراء مردم مهم‌ترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، امانت‌داری، سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی در نشست با فرمانداران و بخشداران با اشاره به اینکه سلامت انتخابات یکی از رکن‌های مهم انتخابات است اظهار کرد: صیانت از آرا مردم، سلامت انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است که عوامل باید اشرافیت و نظارت کامل بر قوانین را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور نسل جدید انقلاب در انتخابات پیش رو، بر تشویق رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی گفت: رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در این عرصه نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند که باید با روشنگری و تبیین، زمینه برگزاری انتخاب صحیح را فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان موظف به برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و پرشور هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 725247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.