اولین پیروزی «آوا تهران» در روز برتری شاگردان اردلان

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، با پیروزی تیم‌های ملوان، خاتون بم،سپاهان و آوا تهران مقابل حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز - شنبه چهاردهم بهمن- روز دوم از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. دیدار تیم‌های نماینده البرز با سپاهان اصفهان که قرار بود در زور گذشته برگزار شود به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاد تا امروز همراه با دیدار تیم‌های ایساتیس کران فارس با آوا تهران و میزبانی پیکان از پالایش گاز ایلام برگزار شود.

نماینده البرز صفر - ۳ سپاهان ۳

دیدار دو تیم نماینده البرز و سپاهان که قرار روز گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط بد جوی و بارش شدید برف در کرج، به امروز موکول شد و با برتری ۳ بر صفر شاگردان نیلوفر اردن در تیم سپاهان به پایان رسید. فاطمه عادلی، زینب عباسپور و هاجر دباغی گل‌های این دیدار را برای طلایی پوشان به ثمر رساندن.

فرایستاتیس کران فارس یک – آوا تهران ۲

تیم آوای تهران که در این هفته میهمان تیم فرا ایستاتیس کران فارس در شیراز بود توانست با نتیجه ۲ بر یک به اولین پیروزی خود در لیگ شانزدهم دست یابد. تک گل ایساتیس را فاطمه جاویدان وارد دروازه کرد و سهیلا نظام آبادی و سمیرا محمودپور برای تیم مهناز امیرشقاقی گلزنی کردند.

اولین پیروزی «آوا تهران» در روز برتری شاگردان اردلان

ملوان انزلی ۲ - شهرداری سیرجان یک

در حساس‌ترین دیدار هفته، مریم ایراندوست و شاگردانش در شهرداری سیرجان، میهمان شهر پدری ایران دوست یعنی انزلی بودند و برای انتقام شکست دور رفت مقابل ملوان به میدان رفتند. در دیدار دو تیم، هر دو طرف سعی داشتند تا تیم برتر باشند و سوت پایان در حالی زده شد که قوهای سپید ملوان بندر انزلی با نتیجه ۲ بر یک تیم سرجان را شکست دادند تا ایراندوست و شاگردانش بندر انزلی را دست خالی به سوی سیرجان ترک کنند. در این دیدار گل شقایق روزبهان تک گل سیرجان را از خط دروازه عبور داد و محدثه ذلفی و افسانه چترنور گل‌های ملوان را به ثمر رساندند.

تا پیش از این دیدار شهرداری سیرجان و ملوان هر دو ۲۲ امتیاز داشتند و سیرجانی‌ها تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم بود اما پس از برد ملوان در خانه با ۲۵ امتیاز بالاتر از شهرداری سیرجان قرار گرفتند و شهرداری سیرجان با ۲۲ امتیاز به رده سوم رفت.

خاتون بم ۳ - کانی کردستان صفر

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم امروز میزبان تیم کردستانی کانی بودند و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند تا دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی شروع کنند. در این دیدار نگین زندی، سارا دیدار و طاهره پیروزی گل‌های خاتون بم را به ثمر رساندند. تیم بم با ۲۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان:

ملوان انزلی ۲ - شهرداری سیرجان یک

خاتون بم ۳ - کانی کردستان صفر

نماینده البرز صفر- سپاهان۳

فرایستاتیس کران فارس یک – آوا تهران ۲

پیکان تهران صفر– پالایش گاز ایلام صفر

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان:

اولین پیروزی «آوا تهران» در روز برتری شاگردان اردلان

کد خبر 725237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.