برگزاری بیش از حد برنامه‌های پرورشی در مدارس شاهد قابل قبول نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری بیش از حد مراسم‌ پرورشی در مدارس شاهد قابل قبول نیست و باید از ظرفیت سایر مدارس عادی نیز برای این برنامه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر امروز -شنبه چهاردهم بهمن- در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی کارشناسان امور شاهد و مدیران مدارس شاهد اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن در حال سیاه‌نمایی در بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است، باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه مدارس شاهد از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران با تعامل مؤثر با اولیا باید در پیشبرد اهداف تربیتی ایفای نقش کنند، اضافه کرد: دبیران ویژه حداکثر ۱۲ ساعت می‌توانند در تیزهوشان تدریس کنند و مابقی ساعات موظف خود را در مدارس عادی و شاهد تدریس کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: برگزاری بیش از حد مراسم‌های پرورشی در مدارس شاهد قابل قبول نیست و از ظرفیت سایر مدارس عادی هم برای این برنامه‌ها می‌بایست استفاده شود.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری بیان کرد: حضور در انتخابات منجر به تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد و نباید فراموش کنیم که قبل از انقلاب اسلامی مستشاران نظامی در ایران حق توحش دریافت می‌کردند، تعداد قمارخانه‌ها از کتابخانه ها بیشتر بود، ۶۸ درصد مردم کشور بی سواد بودند.

وی افزود: در ایام بعد از انقلاب ۱۱۰۰ شهر و ۳۴ هزار روستا از نعمت آب و برق و گاز برخوردار شده‌اند و همچنین پس از انقلاب تقریباً هر سال یک انتخابات داشته‌ایم که نشان از مشارکت مردم در سرنوشت کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان خطاب به کارشناسان امور شاهد و مدیران مدرسه حاضر در این کارگاه یادآور شد: از شما واجدان شرایط رأی دعوت می‌کنم تا با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور و ساخت آینده کشور سهیم باشید.

کد خبر 725226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.