تدوین شناسنامه ورزشی برای بوستان‌های کرمان

به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان و برای نخستین‌بار در کشور، تدوین شناسنامه ورزشی برای بوستان‌های شهر کرمان با اهدای شناسنامه بوستان شهید مطهری کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی، شجاع حیدری در آئین رونمایی از شناسنامه ورزشی بوستان شهید مطهری کرمان با تبریک چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی از حمایت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان قدردانی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف استان کرمان با اشاره به اهمیت ساماندهی بوستان‌های شهری، افزود: ستاد امر به معروف از ورزش که یک معروف و زمینه‌ساز عقل سالم و اندیشه انسانی است، حمایت می‌کند که در همین راستا ساماندهی ورزش صبحگاهی قابل تأمل و اجراست.

روح‌اللّٰه مطهری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان نیز در این مراسم گفت: برای ساماندهی و دریافت مجوز بوستان‌ها جلسات زیادی در شورای تأمین، شهرداری، اداره ورزش و جوانان برگزار شده است تا مجوز رسمی ورزشی بوستان‌ها دریافت شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر ۳۵ بوستان داریم که ورزش روزانه در آن‌ها فعال است، تصریح کرد: از شهرداری برای اخذ کمک‌های مالی تقاضاهایی داشتیم که به دلیل نبود ساماندهی فعالیت ورزشی بوستان‌ها امکان‌پذیر نبود، از این رو ساماندهی بوستان‌ها را با اهدای شناسنامه ورزشی بوستان شهید مطهری شهر کرمان به عنوان ایستگاه شماره یک آغاز کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان ادامه داد: سایر بوستان‌ها بعد از ارائه مدارک مسئولان داوطلب و کسب تائیدیه‌های لازم شماره‌گذاری و شناسنامه دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم پس از رونمایی تابلوی ایستگاه ورزشی شماره یک بوستان شهید مطهری، اعضای کمیته ورزش روزانه در کنار مسئولان شهری و هیئت با شهید گمنام بوستان تجدید میثاق کردند.

تدوین شناسنامه ورزشی برای بوستان‌های کرمان

کد خبر 725209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.