تداوم بارش‌های پراکنده و احتمال یخ‌زدگی جاده‌ها در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی دمای صفر درجه و یخ زدگی سطح زمین، گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز احتمال بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان استان وجود دارد و به طور کلی تا اواسط روز دوشنبه پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در جاده‌های مواصلاتی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز احتمال بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان استان وجود دارد، به طور کلی تا اواسط روز دوشنبه پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در جاده‌های مواصلاتی خواهد بود.

وی افزود: در این ایام در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات یخ زدگی سطح زمین و وقوع دماهای صفر پیش بینی می‌شود، تا روز سه شنبه روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: سواحل شرقی خلیج‌فارس تا روز دوشنبه نیمه مواج خواهد بود، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در مناطق شمالی و شرقی دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته بستان با ۱۶ و دهدز (دزپارت) با ۱- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۱۵.۷ و حداقل به ۴.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 725206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.