اسکان شبانه ۵۰ بی‌سرپناه در گرمخانه شهرداری سنندج

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به صورت شبانه‌روزی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشغول گشت‌زنی و جمع‌آوری این افراد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، صلاح‌الدین وکیلی اظهار کرد: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی‌سرپناه در سطح شهر یکی از رسالت‌های مهم شهرداری‌ها در فصل سرما است که اسکان شبانه این افراد هر سال با آغاز فصل سرما و برودت هوا آغاز می‌شود و سال جاری نیز همچون گذشته تمهیدات لازم برای جمع‌آوری و اسکان این افراد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری سنندج با هدف حمایت از این قشر آسیب‌دیده با ایجاد ظرفیت‌های مختلف نسبت به اسکان این افراد اقدام می‌کند، افزود: در همین راستا مرکز گرمخانه شهرداری سنندج واقع در خیابان ۱۷ شهریور با ظرفیت اسکان ۵۰ نفر در شب از آغاز فصل سرما اقدام به اسکان بی‌سرپناهان و در راه ماندگان کرده است.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تصریح کرد: یک دستگاه مینی‌بوس به صورت شبانه‌روزی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشغول گشت‌زنی و جمع‌آوری این افراد است.

وکیلی با بیان اینکه سال گذشته بر اساس آمار هشت هزار نفر شب در این گرمخانه اسکان داده شده‌اند از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه و در راه مانده از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع یا آن‌ها را به گرمخانه شهرداری سنندج هدایت کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همراهی و مشارکت خیران بتوانیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در برابر افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب به بهترین شیوه اقدام کنیم.

کد خبر 725197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.