۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
شهردار نجف‌آباد استعفا داد

شهردار نجف‌آباد امروز شنبه چهاردهم بهمن از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پس از موارد و اختلافاتی که طی چند ماه گذشته میان پنج نفر از اعضای شورای شهر نجف‌آباد و شهردار نجف آباد پیش آمده بود، سرانجام عبدالرسول امامی از سمت شهردار نجف‌آباد استعفا داد.

عبدالرسول امامی صبح امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در سخنانی با اشاره به موارد مورد اختلاف پیش آمده بین خود و اعضای شورای شهر و اصرار اعضای شورا مبنی بر رفتن وی اظهار کرد: افتخار دارم از سال ۱۴۰۰ با تمام نیرو و همت در خدمت شهر و شهروندان شهیدپرور نجف آباد در قامت شهردار شروع به خدمت‌رسانی کردم.

وی ادامه داد: تعریف مجموعه قسمت‌های جریان خدمت در هشت قسمت، تکمیل پروژه‌های ناتمام قبل، تدارک پروژه‌های شاخص و محله محور با رعایت اصل عدالت محوری در مناطق پنج گانه شهری، کلنگ زنی افتتاح و تقدیم بیش از دو هزار میلیارد تومان و تدوین تقویم عمرانی سالانه از مهمترین بخش‌های انجام شده در این مدت بود که در این مدت همه سعی و تلاشم بر خدمت رسانی صادقانه به مردم بود.

شهردار نجف آباد افزود: با وجود شرایط فعلی، عدم همکاری تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر صلاح شهر و شهروندان به این است تا در شرایط فعلی و جهت جلوگیری از مخدوش شدن آرامش جامعه از سمت شهرداری نجف آباد اعلام استعفا کنیم.

امامی گفت: چون دوست ندارم مردم و شهر نجف آباد زیان ببینند از سمت خود استعفا می‌دهم و در همین جا از زحمات همه همکاران و کارکنان شهرداری قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: در این مدت تمام تلاش و همت خود و مدیران در بخش‌های مختلف را معطوف به خدمات رسانی به شهروندان شریف نجف آباد داشتیم و امیدوارم با استعفای اینجانب، توجه و انرژی منتخبین مردم در شورای اسلامی بیشتر بر محوریت انجام امور و وظایف تعیین شده در راه خدمت به جامعه اسلامی مصرف شود و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش از خدمات جهادی منتفع شوند.

چند ماه پیش شورای اسلامی شهر به دلیل سکونت نداشتن شهردار در شهر نجف‌آباد با پنج عضو موافق و چهار مخالف، رأی به عزل شهردار داد. این مصوبه ابتدا در کمیته انطباق فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد مورد قبول واقع نشد، اما با توجه به اصرار شورای شهر به شورای حل اختلاف استان فرستاده شد و شورای حل اختلاف استان نظر شورای شهر نجف‌آباد را پذیرفت.

پس از ابلاغ رأی شورای حل اختلاف، اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، سرپرست شهرداری را انتخاب کردند و «عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد» نیز از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر این موضوع شد. این پیگیری‌ها موجب شد تا دوشنبه دوم بهمن با اخذ رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر دستور توقف رأی صادرشده، «عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد» به سکان شهرداری بازگردد.

با این وجود و با توجه به اختلافات طی چند ماه گذشته شهردار نجف‌آباد امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ از سمت خود استعفا داد.

کد خبر 725181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    تو شهر نجف اباد مشکلات زیادن ولی بودجه زبان بسته اومد خرج تشریفاتی چون نام گذاری چهار راها شد