راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانوادگی در محلات شهر قم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، نرجس نیازمند امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در چند محور آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

وی افزود: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله به نفع مردم خواهد بود؛ یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو را راه‌اندازی بوستان بانوان با اعتبار ۲۲ میلیارد است که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است.

نیازمند عنوان کرد: همکاری میان سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در راستای ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده است تا مردم در این عرصه مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 725148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.