راهیابی آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین‌المللی فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی آثار هنرمندان استان به جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، صادق خاک‌نژاد امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در آئین افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۶۰ اثر از ۶۷ هنرمند هم‌استانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد که از این بین آثار ۱۰ هنرمند برتر شناخته و امروز این آثار به همراه آثار پنج هنرمند شاخص دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این آثار هم‌زمان در بهمئی، گچساران و دهدشت که دارای قابلیت به نمایش گذاشتن آثار هنری هستند، به نمایش گذاشته شده است که در گچساران این نمایشگاه از بیستم تا بیست‌وششم بهمن، در بهمئی بیست‌وششم تا سی‌ام بهمن و در دهدشت از سی‌ام بهمن تا ششم اسفند برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جشنواره آثار داوود ایزدپناه در بخش عکاسی، علی‌مراد فریدونی در بخش نقاش‌، اسحاق آقایی در بخش عکاسی، صادق شیخ ممو در بخش خوشنویسی، فرید آزادی در بخش عکاسی، منصور شایان‌فر در بخش پوستر، عبادالله کرمی در بخشی نقاشی، مهسا حسینی در بخش تصویرسازی، علی‌اکبر مهربانی در بخش طراحی و امید اسلامی در بخش کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

وی از راهیابی آثار هنرمندان عکس، نقاشی و طراحی به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر که دارای جایزه ملی است، خبر داد و تصریح کرد: اسحاق آقایی در بخش تک‌عکس و مجموعه چند عکس، صادق رودشتی در بخش تک‌عکس، احدی در تک‌عکس، عبدالرسول شرفی در بخش نقاشی و عبادالله کرمی در بخش طراحی به بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر راه پیدا کردند.

کد خبر 725147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.