مسجد کانون قدرتمند مشارکت اجتماعی است / روند صعودی رقم بودجه شهرداری قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حضور در مساجد به عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی برگ برنده جمهوری اسلامی است، چراکه مشارکت اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام از جمله انتخابات از این کانون معنوی نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری امروز _ شنبه چهاردهم بهمن _ در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از افتخارات شورای اسلامی شهر قم است و شورای شهر، ملزم است در کنار مردم باشد و از نظرات، دیدگاه‌ها و انتقادات مردم در برنامه‌ریزهای شهری و سیاست‌گذاری‌ها در حوزه مدیریت شهری استفاده کند.

وی افزود: حضور در مساجد به عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی برگ برنده جمهوری اسلامی است؛ چرا که مشارکت اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام، از جمله انتخابات از این کانون معنوی نشأت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: اعضای شورای شهر پاسخگوی ملاقات مردمی هستند؛ همچنین نامه‌ها و شکایات در هفت کمیسیون تخصصی مورد بررسی و با حضور نمایندگان شهرداری، تصمیم‌گیری‌های مربوطه انجام می‌شود.

محرری با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم مدنظر شورای اسلامی شهر قم هست، تصریح کرد: در حد مقدورات و مقتضیات، شورای اسلامی شهر در میدان حضور دارد و با تلاش شهردار قم ارائه خدمات به مردم در حال توسعه است و در بودجه ۱۴۰۲، مبلغ ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری تخصیص یافته است که ۴۵ درصد نسبت به اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرد که در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شده است.

وی با اشاره به روند صعودی بودجه شهرداری قم گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قم در لایحه پیشنهادی نسبت به مصوب سال جاری ۷۲ درصد افزایش داشته که هم‌اکنون در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: باوجود شرایط اقتصادی و محدودیت‌های منابع، هیچ‌یک از پروژه‌های شهری متوقف نشده و مدیریت شهری، تمام پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، نظافت شهر، توسعه فضای سبز و توجه به مناطق محروم را دنبال می‌کند.

کد خبر 725141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.