افتتاح ۳۶۸ میلیارد تومان طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در بویین‌زهرا

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از افتتاح ۱۲۹ پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این شهرستان با هزینه‌کرد ۳۶۸ میلیارد تومانی خبر داد.

محمد ادیب‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ۱۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۶۷ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در شهرستان بوئین زهرا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با افتتاح این ۱۲۹ پروژه که در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی می‌باشند، زمینه اشتغال ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۳۳ نفر بصورت غیر مستقیم در سطح این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه در شهرستان همواره توجه به عدالت بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

ادیب‌رامندی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: انتخابات اسفندماه مهمترین مسئله کشور است و همه ما وظیفه داریم در جهت امیدآفرینی و تلاش برای مشارکت حداکثری گام برداریم.

وی اضافه کرد: مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور غرور آفرین خویش پای صندوقهای رأی، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

کد خبر 725129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.