توسعه باندهای فرودگاهی در مازندران

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: برای توسعه باند پروازی در استان، اقدامات اجرایی برای ۱۷۰۰ متر باند فرودگاهی در ساری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین زیرساخت‌های مطلوب در احداث فرودگاه‌های استان مازندران اظهار کرد: برای توسعه باند پروازی در استان، اقدامات اجرایی برای ۱۷۰۰ متر باند فرودگاهی در ساری انجام شده است.

حسنی با اشاره به اینکه احداث و توسعه ترمینال‌های مسافربری فرودگاه‌های استان را به مساحت تقریبی ۱۱ هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: احداث ساختمان‌های فنی، عملیاتی و برج مراقبت برای عملیات نشست و برخاست مسافربری از اقدامات مهم دیگری است که انجام شده است.

وی با بیان اینکه خرید و تملک بیش از ۱۹ هکتار اراضی جهت توسعه سیستم‌های کمک ناوبری در مازندران صورت گرفته است، عنوان کرد: تاکنون به مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع صرفاً برای پروازهای حج و عتبات در سال‌های گذشته احداث ترمینال برای استقبال‌کنندگان صورت گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه احداث ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی که از الزامات زیرساختی برای پرواز مسافربری بوده، در مازندران انجام شده است، یادآور شد: راه‌اندازی پروازهای تفریحی و آموزشی یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پروازی مازندران است که رتبه یک به این استان اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 725084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.