تمام معابر اصلی در مشهد بازگشایی شده است

شهردار مشهد گفت‌: تاکنون محور اصلی در شهر مسدود نشده و تردد شهروندان در سطح شهر برقرار است و تا برگشت به وضعیت عادی خدمت‌رسانی ادامه دارد.

محمدرضا قلندر شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی اظهار کرد: هم‌زمان با اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در مشهد نیروها، تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمدند و با شروع بارش‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان به سرعت آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون محور اصلی در شهر مسدود نشده و تردد شهروندان در سطح شهر برقرار است و تا برگشت به وضعیت عادی خدمت‌رسانی ادامه دارد.

شهردار مشهد ادامه داد: با توجه به ادامه بارش‌ها و ایجاد یخبندان، همکاران ما در خدمات شهری تا صبح فعالیت دارند تا فردا مشکلی برای تردد شهروندان در سطح شهر ایجاد نشود.

محمدرضا قلندرشریف افزود: تمام ماشین‌آلات خدمات شهری شامل گریدر، لودر، مینی‌لودر (توماس)، خاور، نمک‌پاش، تانکر لجن‌کش، بیل برف‌روب، محلول‌پاش و ماشین پشتیبانی و ۴۸۰۰ کیسه شن و نمک در سطح شهر مستقر هستند.

وی در پایان از شهروندان مشهدی درخواست کرد که از پارک در حاشیه خیابان‌های اصلی خودداری کنند زیرا این امر موجب اختلال در عملیات نیروهای خدماتی شهرداری می‌شود.

کد خبر 725061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.