حضور پای صندوق رأی سیلی محکمی به دشمن است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور پای صندوق رأی سیلی محکمی به دشمن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در یادواره ۲۱۰ شهید حسینیه بنی فاطمه (س) شهر اصفهان با درود بر روح پرفتوح امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای فراجا و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: حکایت شهدا، داستان پررمز و رازی است و گویا آنان وظیفه دارند در هر مناسبت و هر لحظه تلنگری به ما بزنند و توجه همه را به مسیر نورانی خود جلب کنند.

وی افزود: اعتقاد بر این است که باید از شهدایی که اجازه دادند گروهی دست‌اندرکار این مراسم شوند و افتخاری برای ادای وظیفه و دین خود به شهدا پیدا کنند و اجازه دادند تا همه ما در مراسم آنها حضور یابیم، تشکر کنیم، همچنین باید از شهدا تشکر کنیم که در این محفل شهید یدالله قاسمی را دعوت کردند تا به ما بگوید هرچه می‌خواهید از من بطلبید که فرصت کم است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: وقتی شهیدی مدال شهادت را برای خود بر می‌گزیند سایر اطرافیانش را نیز در کسب این مدال سهیم می‌کند و یک‌باره مادری مادر شهید، پدری، پدر شهید، خواهر و برادری، خواهر و برادر شهید و همسری، همسر شهید لقب می‌گیرد و آنقدر دایره کسب فیض او گسترده است که رفیق و همسایه او هم مدال رفیق و همسایه شهید بودن به دست می‌آورد و این قصه پررمز و راز اثر وجودی شهدا است.

سردار رادان گفت: شهید تورجی‌زاده که اکنون محل رجوع مردم در گلستان شهدای اصفهان شده است، شهیدی بود که سرمای زمستان کردستان را شرمنده خود کرده بود و اولین شهید منطقه دارخوین همه و همه جزو هیئتی‌های همین حسینیه بودند.

وی سه کلید و رمز و راز جاودانه شدن شهدا را امت شدن، امام و مکتب داشتن اعلام و تصریح کرد: چهل و اندی سال پیش امام آمد، جوانانی دور او حلقه زدند و امت امام شدند و این‌گونه خود را جاودانه کردند، پس اگر کسی می‌خواهد جاودانه شود اول باید بپذیرد که امت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اگر فردی امت شد باید مطیع محض امام زمان (عج) خود باشد، ادامه داد: امت مرید و مطیع امام زمانش است، سومین رمز جاودانگی شهدا داشتن مکتب است و شهدای ما و خانواده‌های گرامی آنها همگی پیرو مکتب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) بودند و این مکتب به جوان ما جرئت می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: همه ما اگر رمز و راز شهدا را یاد بگیریم و سرلوحه کار خود قرار دهیم، می‌توانیم مانند آنان جاودانه شویم و در دنیا تاریخ‌سازی کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه چرا برخی دوران جنگ و سختی‌هایی که شهدا متحمل شدند را فراموش کردند، گفت: در دوران جنگ هم گرانی، فشار اقتصادی، تحریم و کمبود تجهیزات دفاعی بود، اما شهدا و رزمندگان آن دوره سختی‌ها و مشکلات را به زانو در آوردند و این مسیر نورانی را پیش روی ما قرار دادند.

وی ادامه داد: راه رسیدن به قله، طوفانی و پر از پیچ‌های خطرناک است و ما اگر می‌خواهیم در مسیر شهدا بمانیم باید از راه طوفانی و پرپیچ و خم عبور و کاری کنیم که سختی‌ها در برابر اراده ما سر تعظیم فرو آورند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: باید بدانیم مسیر شهدا، مسیر امام و انقلاب و مسیر حضورمان در صحنه‌های حساس نظام است و یکی از این صحنه‌ها هم حضور در انتخابات به شمار می‌آید.

وی دعوت مردم به مشارکت در انتخابات را تکلیف همه رزمندگان، مجاهدان، هیئتی‌ها و افراد بابصیرت دانست و افزود: باید همگی آماده باشیم و همان سیلی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به روی دشمن زدند، بار دیگر با رفتن پای صندوق‌های رأی محکم‌تر از همیشه بر صورت دشمن ذلیل و زبون و به ظاهر قوی بزنیم و انقلاب خود را در جهان عزتمند و سربلند کنیم.

کد خبر 724987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.