جعفریان: تحقق وعده وام بدون کارمزد در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

مسئول امور فرهنگی نهاد مردمی رسالت گفت: خدا را شاکریم که امروز بعد از گذشت سال‌ها توانستیم یکی از آرزوهای انقلاب اسلامی که دادن وام بدون کارمزد بوده است را اجرایی کنیم و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این اتفاق خوب هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود جعفریان در «جام رسانه‌ای امید» ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ما در سال ۱۳۷۵ به برکت اندیشه‌های بزرگ، الهی و انسان دوستانه شهید حاج قاسم سلیمانی نهاد مردمی رسالت آغاز به کار کرد و خدا را شاکریم که امروز بعد از گذشت سال‌ها توانستیم یکی از آرزوهای انقلاب اسلامی که دادن وام بدون کارمزد بوده است را اجرایی کنیم و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این اتفاق خوب هستیم.

وی افزود: معمولاً عموم مردم ما را به عنوان بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌شناسند در صورتی که ما نهاد مردمی رسالت هستیم.

مسئول امور فرهنگی نهاد مردمی رسالت ادامه داد: نهاد مردمی رسالت چند مؤلفه دارد و مهمترین بخش ما الگوی تعالی اجتماعی رسالت است. این الگو، ۵ مؤلفه دارد که شامل همیاری، اعتماد، قرض‌الحسنه، کارآفرینی و اصالت اجتماعی است.

جعفریان تصریح کرد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید جریاناتی میان مردم و حاکمیت قرار بگیرد که بتواند در بحث کارآفرینی اجتماعی اتفاقات مثبتی را رقم بزند.

وی بیان کرد: در همین راستا امروز ۷۷ هزار کانون همیاری اجتماعی در سطح کشور و ۶ میلیون نفر عضو فعال داریم که عضو نهاد مردمی رسالت هستند. همچنین ۳۲۸ هزار حامی داریم که در بخش‌های مختلف نهاد مردمی رسالت را پشتیبانی می‌کنند.

مسئول امور فرهنگی نهاد مردمی رسالت افزود: امروز ۱۴۳ هزار عضو هسته‌های کارآفرینی اجتماعی داریم که با افتخار بخش عظیمی از آن در استان اصفهان قرار دارند و ۱۴ سامانه اختصاصی در بخش‌های مختلف فعال هستند.

جعفریان در انتها بیان کرد: از حدود نیمه آذرماه وام بدون کارمزد در سطح کشور اجرایی شده که اتفاق بسیار مثبتی است و خدا را شاکریم که توانستیم به اینجا برسیم.

کد خبر 724977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.