بازیکنان تا آغاز جام‌جهانی به آمادگی کامل می‌رسند

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی گفت: دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم با طی کردن آخرین مراحل درمان خود، به مسابقات برسند. آمادگی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی مشکلاتی است که تا پیش از مسابقات رفع می‌شود و به‌طور کامل آماده مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ می‌شویم.

علی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با لیگ فوتبال ساحلی ایران اظهار کرد: شرایط لیگ فوتبال ساحلی ایران نسبت به کشورهای دیگر متفاوت است زیرا بازیکنان هشت تا ۹ ماه از سال را درگیر مسابقات لیگ هستند. کیفیت لیگ ایران با لیگ روسیه که یکی از معتبرترین لیگ‌های دنیا است، برابری می‌کند.

وی افزود: لیگ فوتبال ساحلی کشورمان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، ۱۰ تیم در این لیگ مشغول به فعالیت هستند و مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود. پیشرفت و حضور فوتبال ساحلی ایران در سطح اول دنیا به‌واسطه برگزاری لیگ‌های داخلی است و به‌طور قطعی می‌توان از تأثیر برگزاری لیگ بر پیشرفت در این رشته گفت.

تأثیر اردوهای آماده‌سازی در عملکرد بازیکنان

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: اردوهای آماده‌سازی در شرایط خوبی برگزار شد، در این اردوها به اهدافی که مدنظر داشتیم، رسیدیم. همچنین دیدارهای تدارکاتی خوبی با بلاروس و سنگال داشتیم که به میزان آمادگی بازیکنان کمک بسیاری کرده است.

وی ادامه داد: پس از تعطیل شدن لیگ داخلی، باید اقداماتی برای آماده نگه‌داشتن بازیکنان در شرایط ایده‌آل مهیا می‌شد که به‌طور تقریبی می‌توان گفت اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی کارآمد بود و در این راستا به شرایط تیم کمک کرد. بازیکنان به ۸۰ درصد از آمادگی لازم رسیده‌اند و امیدواریم در ادامه روند آماده‌سازی کامل شود.

بازیکنان تا آغاز جام‌جهانی به آمادگی کامل می‌رسند

نادری یادآور شد: تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از تیم‌های خوب دنیا و همچنین همیشه جزو مدعیان بوده است. با شرایطی که تیم دارد، برای شرکت به بهترین شکل در این مسابقات تلاش می‌کنیم.

رقبای قَدَر ایران و دشواری شرایط مسابقات

وی تصریح کرد: به واسطه مسابقات جام جهانی بهترین‌های هر قاره در مسابقات شرکت می‌کنند، همه تیم‌ها با آمادگی کامل و بهترین شکل خود حاضر می‌شوند. رقبای ایران تیم‌های قدرتمندی هستند، از دشوار بودن شرایط آگاه هستیم و به همین جهت تمام تلاش خود را برای رقم زدن نتایج خوب به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: کیفیت بازیکنان در سطح قابل قبولی است و تلاشمان را برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم با طی کردن آخرین مراحل درمان خود، به مسابقات برسند. آمادگی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی مشکلاتی است که تا قبل از مسابقات رفع می‌شود و به‌طور کامل آماده مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ می‌شویم.

به گزارش ایمنا، مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور امارات در شهر دبی از بیست‌وششم بهمن با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B این رقابت‌ها قرار دارد. دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی در ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۳ برگزار شود، اما یک سال به تعویق افتاد.

مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال ساحلی از اکتبر ۲۰۲۲ آغاز شد و تا سپتامبر ۲۰۲۳ ادامه داشت. برزیل با ١۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی است و پس از آن پرتغال، روسیه و فرانسه به ترتیب با سه، سه و یک قهرمانی رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تا کنون در هفت دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی شرکت کرده است و در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ به مدال برنز رسید. دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ برگزار شود، اما یک سال به تعویق افتاد.

گروه‌بندی مسابقات مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی

گروه A: ایتالیا - آمریکا - مصر - امارات

گروه B: ایران - اسپانیا - آرژانتین - تاهیتی

گروه C: ژاپن - کلمبیا - بلاروس - سنگال

گروه D: برزیل - پرتغال - مکزیک - عمان

در نخستین روز از این رقابت‌ها پنجشنبه _بیست‌وششم بهمن_ تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف اسپانیا می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان روز جمعه استراحت می‌کنند و شنبه، بیست‌وهشتم بهمن، ساعت ۲۰:۳۰ مقابل آرژانتین صف‌آرایی می‌کنند.

شاگردان نادری پس از یک روز استراحت، برای حضور مقابل تاهینی، دوشنبه، سی‌ام بهمن در ساعت ۲۰:۳۰ آماده می‌شوند.

کد خبر 724964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.