۴۳ پروژه آموزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: امروز همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر که چهار هزار کلاس به صورت همزمان در سراسر کشور به افتتاح رسید، ۴۳ پروژه آموزشی در قالب ۱۷۵ کلاس درس نیز در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی امروز _جمعه سیزدهم بهمن‌_ در آئین نمادین افتتاح این پروژه‌ها، سهم استان کردستان از ۹۵۰ پروژه کشوری را ۴۳ پروژه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب ۱۷۵ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از محل افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال، ۱۶ هزار و ۵۹۹ مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان در خصوص هنرستان استثنایی نوآوران نیز گفت: این پروژه در زیربنای ۱۵۰۰ متری و با شش کلاس به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادی با اشاره به توزیع این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان، ادامه داد: در سنندج هشت پروژه، قروه هفت، دهگلان دو، کامیاران سه، مریوان دو، بانه هفت، سروآباد سه، بیجار سه، دیواندره پنج و در سقز نیز شش پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار صرف شده برای ساخت و تکمیل ۴۳ پروژه آموزشی استان را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری نیز ۸۶ پروژه آموزشی و پرورشی در اختیار آموزش و پرورش و استفاده دانش آموزان استان قرار گرفته بود.

کد خبر 724963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.