تداوم بارش‌ها و احتمال بارش تگرگ در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: طبق نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل وقت فردا شاهد تأثیرات سامانه بارشی بر استان خواهیم بود و فعالیت سامانه بارشی سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل وقت فردا شاهد تأثیرات سامانه بارشی بر استان خواهیم بود و فعالیت سامانه بارشی سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط دور از انتظار نیست علاوه بر آن تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از مناطق استان به ویژه راه‌های ارتباطی نیز وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه در این ایام در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات یخ زدگی سطح زمین و وقوع دماهای صفر و زیر صفر پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه، آغاجاری و هندیجان با ۲۴.۷ و دهدز (دزپارت) با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به ۲۰.۳ و حداقل آن به ۷.۸ درجه سانتی‌گراد رسید.

کد خبر 724960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.