مسئولان همت خود را برای حل مشکلات جامعه مضاعف کنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: به رغم همه پیشرفت‌ها، هنوز در بخش‌هایی دارای مشکل هستیم که باید مسئولان بیشتر نسبت به حل مسایل و مشکلات جامعه همت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی، امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری را به استان کردستان ارائه داده است که نمی‌توان منکر این خدمات بود.

وی گازرسانی به روستاهای کردستان را یکی از مهمترین خدمات نظام در استان کردستان برشمرد و افزود: همانطوری که شرکت گاز اعلام کرده امسال جشن پایان گازرسانی به همه روستاهای استان کردستان برگزار خواهد شد که قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: افتتاح راه آهن سنندج - همدان نیز یکی دیگر از خدمات نظام در استان کردستان است که امسال در سفر ریاست جمهوری به کردستان به بهره‌برداری رسید.

ماموستا حسینی گفت: به رغم همه پیشرفت‌ها ما هنوز در بخش‌هایی دارای مسئله و مشکل هستیم که باید مسئولان بیشتر نسبت به حل مسائل و مشکلات جامعه همت کنند.

وی به جایگاه والای پیامبر اکرم (ص) در میان مردم کردستان نیز اشاره کرد و افزود: مردم این استان بسیار نسبت به پیامبر اکرم (ص) عشق و مودت دارند که با برگزاری جشن‌های مولودی‌خوانی همواره این مسئله را نشان داده‌اند.

کد خبر 724929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.