۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه بادرود گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بادرود با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدای بلند و مبتنی بر واقعیات و پیشرفت‌های به دست آمده اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی قله‌های عزت و افتخار را به رهبری مقام معظم رهبری فتح کرده است.

امام جمعه بادرود با اشاره به تأسف رهبر معظم انقلاب و دغدغه ایشان مبنی بر اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردها به اطلاع مردم رسانده نمی‌شود، گفت: خیلی مواقع خدمات انجام شده مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و زحمات دیده نمی‌شود؛ بنابراین اینگونه اخبار دستاوردها با فعالیت مناسب رسانه‌ای باید به گوش مردم رسانده شود.

عقیلی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کد خبر 724919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.