توسعه شبکه معابر و سهولت دسترسی، از راهبردهای اصلی مدیریت شهری مبارکه

شهردار مبارکه گفت: توسعه شبکه معابر و سهولت دسترسی و ایجاد خیابان‌های جدید، یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدمهدی احمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مبارکه، با اشاره به برکات امروز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تأثیر انقلاب اسلامی امروز در نظم نوین جهانی قابل کتمان نیست و قدرت‌های بزرگ بر این موضوع اذعان دارند.

وی افزود: به راحتی نمی‌توان از تأثیر انقلاب اسلامی بر اعتلای نام ایران در سطح دنیا و راهبرد کشورهای توسعه یافته اسلامی و انقلاب‌های جهانی در نیم قرن اخیر گذشت.

شهردار مبارکه با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین، ادامه داد: دستاوردها و افتخارات بزرگی در کشور بدست آمده و توانمندی‌های بسیاری به دست جوانان این مملکت رقم خورده که باید برای مردم بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگزار در پیشانی خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.

احمدی گفت: به همت و تلاش پرسنل خدوم شهرداری در طول دوره ششم در ۲۸ ماه گذشته، اتفاقات خوب و پروژه‌های عمرانی تأثیرگذاری در شهر مبارکه رقم خورد.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری در حوزه‌های خدمت‌ رسان از جمله فضای سبز، خدمات شهری، عمران، شهرسازی و اتوبوسرانی رقم خورد.

شهردار مبارکه با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری افزود: توسعه شبکه معابر و سهولت دسترسی و ایجاد خیابان‌های جدید، یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، توسعه شبکه معابر به عنوان یکی از وظایف اصلی شهرداری مبارکه در دستور کار قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: احداث بلوار شهید حمزه بابایی به عنوان یکی از مطالبه‌های اصلی شهروندان در دستور کار قرار گرفت و امروز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دو بانده کردن بلوار وحدت حد فاصل بین مبارکه و محله قهنویه و احداث خیابان ۲۲ بهمن نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

احمدی تصریح کرد: بلوار ۱۵ خرداد نیز به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی، حد فاصل بلوار محتشم و فلکه جهاد امروز در مراحل پایانی کار قرار دارد.

شهردار مبارکه ادامه داد: احداث تقاطع وحدت (شهدای فولاد) به عنوان یکی از درخواست‌های مردم محله نهچیر از دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر مبارکه در دستور کار قرار گرفته بود که در این دوره مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز آماده استفاده است.

وی گفت: حداقل ۶ بلوار تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه تکمیل و به شهروندان تقدیم خواهد شد.

احمدی بیان کرد: توسعه سرانه‌های ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری مبارکه بود که در این دوره مورد توجه قرار گرفت و تکمیل سالن‌های ورزشی احداث زمین‌های چمن‌های روباز در دوسال گذشته چهار زمین چمن در محله‌های یک و هشت صفاییه، اسماعیل ترخان و محمدیه احداث و بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: سه سالن ورزشی در محله‌های سرارود، قهنویه و شیخ‌آباد در دستور کار قرار گرفته که به عنوان بخشی از سیاست کلی مدیریت شهری مبارکه در توسعه سرانه ورزشی شهر محسوب می‌شود.

کد خبر 724918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.