خطوط تولید در استان خوزستان در راستای ایجاد شغل افزایش یابند

امام جمعه اهواز گفت: باید از افراد متخصص و بومی در امور استان خوزستان استفاده شود و برای ایجاد شغل خطوط تولید افزایش یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: ماه رجب ویژگی‌های بارزی دارد که دعا و روزه گرفتن در این ماه نتایج خاصی خواهد داشت، مراسم اعتکاف امسال با افزایش ۳۰ درصدی در کشور همراه بود که می‌توان گفت بیش از ۹۰ درصد آن‌ها جوانان بودند.

وی افزود: سه مورد شکستن عهد و پیمان، ترک سنت و جدایی از جماعت و ترک اجتماع، انسان را به فلاکت می‌رساند، همراه بودن با جامعه و اجتماع زمینه همراهی انسان مسلمان با ولایت را فراهم می‌کند.

امام جمعه اهواز با اشاره وضعیت کنونی جامعه و لزوم شرکت در انتخابات، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در زمینه فناوری، دانش هسته‌ای، نظامی، پزشکی داشته است که به واسطه آن‌ها باید رأی دهیم، در حال حاضر ایران اسلامی با تکیه بر دانش جوانان خود به عنوان یک کشور مستقل به باشگاه فضایی و هسته‌ای راه یافته است؛ همچنین در حالی که تا دهه ۸۰ از پزشکان سایر کشورها استفاده می‌شد، اکنون بیش از ۹۵ درصد داروهای مورد نیاز بیماران خود را تأمین و به قطب پزشکی خاورمیانه تبدیل شده است.

موسوی‌فرد با اشاره به لزوم تلاش برای به دست آوردن مهارت و تخصص تصریح کرد: برای داشتن شغل باید مهارت و تخصص داشته باشیم، با این حال برای ایجاد شغل باید خطوط تولید افزایش پیدا کنند و به هیچ وجه نباید با وجود جوانان بومی، افراد غیربومی به کار گرفته شوند.

کد خبر 724917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.