تلاش مدیریت شهری اصفهان برای استفاده حداکثری کارکنان شهرداری از ظرفیت‌ها

شهردار اصفهان با بیان اینکه بنای مدیریت شهری در دوره ششم این بوده است که از حداکثر ظرفیت ممکن برای کارکنان استفاده کند، گفت: هر کجایی که قوانین و ضوابط اجازه می‌دهد با یک نگاه حداکثری در خدمت کارمندان و همکاران مجموعه شهرداری اصفهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در جشن تشویق فرزندان برتر کارکنان شهرداری اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که این فرصت به‌وجود آمد و توانستیم به بهانه این جشن، نشست این چنینی در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بنای مدیریت شهری در دوره ششم این بوده است که از حداکثر ظرفیت ممکن برای کارکنان استفاده کند، افزود: هرجایی که قوانین و ضوابط اجازه می‌دهد، با یک نگاه حداکثری در خدمت کارمندان و همکاران مجموعه شهرداری اصفهان هستیم.

شهردار اصفهان خطاب به کارکنان این مجموعه شهری خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم حق و حقوق و دینی را که گردن شهرداری دارید ادا کنیم و همیشه شاکر شما در درگاه خداوند هستیم.

قاسم‌زاده افزود: هتلی در مشهد برای کارکنان شهرداری پیش‌بینی شده است تا کسانی که عزم سفر به بارگاه حضرت رضا (ع) دارند بتوانند از آن استفاده کنند و امروز از هتل چهارباغ رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در پایان این جشن علاوه بر تجلیل از ۱۸۰۰ نفر از فرزندان برتر کارکنان شهرداری اصفهان، با دستور شهردار اصفهان، از هتل چهارباغ شهرداری در مشهد مقدس افتتاح شد.

کد خبر 724905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.