بارش‌ها در کوهرنگ همچنان ادامه خواهد داشت + فیلم

معاون توسعه و پیش‌بینی هوای اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها برای مناطق غربی استان به خصوص کوهرنگ امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ به‌صورت برف و کولاک همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین بارش‌ها صبح فردا در مناطق غربی به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بارش‌ها برای مناطق غربی استان به خصوص کوهرنگ امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ به صورت برف و کولاک همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین بارش‌ها صبح فردا در مناطق غربی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه بارشی فردا به صورت کامل از استان خارج خواهد شد و تا روز دوشنبه برای استان جوی پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هوای اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز برای مناطقی که بارش به اتمام رسیده است، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود؛ کاهش دما محسوس و یخ‌بندان برای صبح فردا و روز یکشنبه انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی ضعیفی از طرف غرب وارد استان می‌شود و روز سه‌شنبه همه مناطق استان را در بر می‌گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هوا استان خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه برای در شهرستان کوهرنگ بیشتر از بقیه مناطق خواهد بود.

کد خبر 724893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاوش شاهتوتیان اصل IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    2 0
    خدا رو شکر که در کوهرنگ برف اومده.... انشالله تداوم داشته باشه. دل ما یزدی ها واقعا شاد شد. خدایا برکت را از این سرزمین خصوصا ایل بختیاری نگیر. آمین
  • آروین IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    2 0
    نه از رومم نه از زنگم همان کوهــــــــــــــــــــرنگ بی رنگم