رونمایی از ۱۰۰۰ میلیارد تجهیزات شهرداری یزد/اعطای مشوق بازسازی منازل فرسوده در ارومیه

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "افزایش صعودی هزینه نگهداری از پارکینگ‌های عمومی در قم"، "رونمایی از ۱,۰۰۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده شهرداری یزد در دهه فجر"، "دیدار مردمی شهردار کرمانشاه با اهالی منطقه سه"، "دیدار مردمی شهردار کرمانشاه با اهالی منطقه سه"، "قبور گلزار شهدای اراک ساماندهی می‌شود"، ضرورت اعطای مشوق برای بازسازی منازل فرسوده در مناطق هدف بازآفرینی شهر ارومیه"، "نگاه ویژه کمیسیون بودجه شورای شهر بیرجند به مناطق کم‌برخوردار"، "توضیح سخنگوی شهرداری شیراز درباره اختلال چند دقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک مترو"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

افزایش صعودی هزینه نگهداری از پارکینگ‌های عمومی در قم

علیرضا خلیلی اظهار کرد: در راستای حفاظت و مدیریت پارکینگ‌ها در ارائه خدمات به شهروندان، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک سالانه ۴۰ میلیارد ریال صرف نگهداری از پارکینگ‌ها می‌کند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: هزینه نگهداری از پارکینگ‌های عمومی به صورت سرسام‌آوری در حال افزایش است.

رونمایی از ۱,۰۰۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده شهرداری یزد در دهه فجر

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلفی در شهر یزد به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: از جمله پروژه‌های دهه فجر رونمایی از تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری شده با ارزشی بالغ بر هزار میلیارد ریال خواهد بود.

دیدار مردمی شهردار کرمانشاه با اهالی منطقه سه

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه سه در مسجد سرکانی‌ها واقع در خیابان بنت‌الهدی صدر که از مراکز جمعیتی و مرکزی شهر است حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

قبور گلزار شهدای اراک ساماندهی می‌شود

مسعود آقازیارتی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک از آغاز پروژه جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و بهسازی سنگ قبور گلزار مطهر شهدا در این شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار مطهر شهدا از ابتدای سال جاری در دستور کار برنامه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قرار داشته است، افزود: با بررسی‌های لازم پیرامون تهیه مصالح مرغوب و باکیفیت مورد نیاز، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با دستگاه‌های ذی‌صلاح از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، عملیات سنگ فرش، جدول‌گذاری و بهسازی سنگ قبور مطهر شهدا، توسط این سازمان آغاز شد.

ضرورت اعطای مشوق برای بازسازی منازل فرسوده در مناطق هدف بازآفرینی شهر ارومیه

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری با اعطای مشوق‌های لازم و جذب اعتبارات لازم از دولت برای بازسازی منازل فرسوده در مناطق بازآفرینی شهری و حاشیه‌نشین شهر ارومیه اهتمام ویژه داشته باشد.

نگاه ویژه کمیسیون بودجه شورای شهر بیرجند به مناطق کم‌برخوردار

عباس سروری، رئیس کمیسیون بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: بررسی جزئیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در کمیسیون بودجه شورا و با حدود ۸۴ نفر ساعت بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه پس از ارائه نقطه‌نظرات مختلف توسط اعضای کمیسیون بودجه، پیشنهاداتی برای اصلاح برخی موارد مطرح شد، افزود: تلاش شورا بر این اصل استوار است که بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در جهت حمایت و رعایت حال شهروندان و صرفه و صلاح شهر تصویب شود.

توضیح سخنگوی شهرداری شیراز درباره اختلال چند دقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک مترو شیراز

رضا جاویدی، سخنگوی شهرداری شیراز در خصوص اختلال چند دقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک مترو گفت: روز شنبه ۷ بهمن یکی از شهروندان در ایستگاه متروی شریعتی اقدام به پریدن جلوی قطار کرد و باوجودی‌که راهبر قطار سریعاً اقدام به ترمز اضطراری کرد، اما فرد دچار حادثه شد.

کد خبر 724890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.