خلاصه بازی رئال مادرید و ختافه + فیلم

تیم فوتبال رئال‌مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگای اسپانیا با دو گل ختافه را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته _پنج‌شنبه دوازدهم بهمن_ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بازی معوقه هفته بیستم رقابت‌های لالیگای اسپانیا به‌مصاف ختافه رفت و با درخشش خوسلو موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل میهمان خود برنده شود.

پس از دو تلاش از وینیسیوس برای تهدید دروازه حریف اولین ضربه خطرناک را برای رئال‌مادرید خوسلو زد اما ضربه وی با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت. والورده دقیقه ۱۴ توپ را در سمت راست محوطه جریمه ختافه به لوکاس واسکز داد و او با ارسال بلند فضا برای سرزنی خوسلو را فراهم کرد که ضربه دقیق او درون دروازه قرار گرفت و رئال‌مادرید را پیش انداخت.

سفیدپوشان نیمه دوم را هم خوب آغاز کردند و موفق شدند زود به گل برسند. در دقیقه ۵۶ خوسلو در محوطه جریمه ختافه پاس سریع وینیسیوس را دریافت کرد، توپ را روی پای چپش برد و با ضربه زمینی دروازه حریف را باز کرد. دقیقه ۶۳ وینیسیوس یکی از بهترین موقعیت‌های بازی را از دست داد. بلینگام روی ضدحمله سریع به توپ رسید و خوسلو را صاحب توپ کرد که او در موقعیت تک به تک فرصت هت‌تریک داشت اما توپ را به وینیسیوس پاس داد که مهاجم برزیلی با ضربه آرام سعی کرد دروازه‌بان را مغلوب خود کند اما سوریا توپ وی را به راحتی با دست مهار کرد.

تلاش ختافه برای جبران نتیجه بازی بی‌اثر بود و در نهایت رئال‌مادرید به سه امتیاز این بازی رسید تا با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کند و بالاتر از خیرونای ۵۵ امتیازی قرار بگیرد. همچنین تیم فوتبال ختافه ۲۹ امتیازی ماند و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

خلاصه بازی ختافه و رئال‌مادرید

کد خبر 724872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.