انهدام باند سرقت ۳۰ میلیاردی دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها در نهایت رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۱۴ دستگاه دوچرخه و سه دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و با شماره ارکان مخدوش کشف و جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

ترکیان ادامه داد: سارق در تحقیقات کارآگاهان به ۲۴ فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار و دو هم‌دست خود را معرفی کرد، آن دو نیز در عملیاتی ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر این باند گفت: تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد و شهروندانی که دوچرخه آنها از داخل انباری به سرقت رفته است می‌توانند جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

کد خبر 724851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.