۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی در گردشگری مازندران افزوده می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های دهه‌‎فجر، ۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی در گردشگری مازندران افزوده می‎شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴ پروژه گردشگری در قالب تأسیسات مختلف خدمت‌رسانی در حوزه گردشگری در سراسر استان با حجم سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال با ایجاد ۶۴ فرصت شغلی جدید در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: این پروژه‌ها شامل دو هتل آپارتمان در شهرستان چالوس، ۱۳ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های گلوگاه بهشهر، ساری، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، آمل و کلاردشت، چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گلوگاه، ساری، بابل و رامسر، چهار فروشگاه صنایع‌دستی در ساری و بابلسر و همچنین یک کارگاه سفال و سرامیک در شهرستان آمل است.

ایزدی با اشاره به افزایش ۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان با افتتاح این پروژه‌ها تصریح کرد: امیدواریم با افزایش فضای رسمی و تعریف شده اقامتی در استان و همچنین ارتقای سطح خدمات این تأسیسات گردشگری شاهد کاهش قابل ملاحظه استفاده گردشگران از واحدهای غیرمجاز گردشگری باشیم.

وی از آمادگی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مطابق با ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 724819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.