دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۷ هفتم ( دانلود قسمت 7 گناه فرشته ) کامل و حجم رایگان

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۷ هفتم، دانلود قسمت ۷ گناه فرشته، سریال گناه فرشته قسمت ۷، دانلود قسمت 7 گناه فرشته کامل، دانلود قسمت هفتم سریال گناه فرشته، دانلود فیلم گناه فرشته قسمت ۷، دانلود قسمت جدید گناه فرشته با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۷ هفتم ( دانلود قسمت 7 گناه فرشته ) گناه فرشته قسمت ۷ دانلود قسمت ۷ هفتم سریال گناه فرشته به کاگردانی حامد عنقا و بازی شهاب حسینی و امیر آقایی محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر خانوادگی و درام میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال گناه فرشته

شهاب حسینی , پردیس پورعابدینی , امیر آقایی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , پژمان بازغی , سامیه لک , فرید سجادی حسینی

*******************

برای دانلود سریال گناه فرشته قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۷ سریال گناه فرشته

********************

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۷ هفتم ( دانلود قسمت 7 گناه فرشته ) کامل و حجم رایگان

داستان سریال گناه فرشته

آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

درباره سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان، فخرالدین صدیق شریف، سام کبودوند و نفس بازغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

عوامل سازنده سریال گناه فرشته

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا

فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی

آهنگساز: ستار اورکی‌

عکاس: آرش شاه‌محمدی‌

بیوگرافی حامد عنقا (تهیه‌کننده و نویسنده و کارگردان سریال گناه فرشته)

حامد عنقا متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرد. وی در دوره‌های مختلف در تلویزیون، سینما و صنعت موسیقی به عنوان طراح، تهیه‌کننده سرمایه‌گذار و کارگردان فعالیت کرده است. نگارش سریال‌های پرمخاطبی چون پدر، نردبام آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و بر سر دو راهی از جمله فعالیت‌های عنقا در تلویزیون بود. آخرین تجربه تولید و نویسندگی حامد عنقا مربوط به سریال پر مخاطب آقازاده است. نخستین تجربه کارگردانی سریال او مربوط به گناه فرشته است که می‌تواند معیار خوبی برای سنجش او در جایگاه کارگردانی باشد.

لوگوی سریال گناه فرشته

لوگوی سریال «گناه فرشته» توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور آماده شده است. نشان نوشته سریال با یک رد خون غلیظ به اتفاقات این سریال اشاره دارد و در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده است. میرباقری طراح گرافیک و مدیر هنری تبلیغات سریال‌های آقازاده، جیران و.... بوده است.

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۷ هفتم ( دانلود قسمت 7 گناه فرشته ) کامل و حجم رایگان

در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند مجری: محمدرضا ‌علیمردانی

دانلود قسمت 10 فصل 2 ناتو

فیلم اجتماعی بی بدن محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی که با درخشش بازیگرانی همچون الناز شاکردوست , نوید پورفرج , پژمان جمشیدی, گلاره عباسی , سروش صحت و … در سال 1402 اکران خواهد شد. و کارگردان این فیلم را مرتضی علیزاده بر عهده دارد و همچنین تهیه کنندگی آن را داریوش یاری بر عهده دارد.

دانلود فیلم بی بدن

فیلم ایرانی آبی روشن محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی که با درخشش بازیگرانی همچون مهران احمدی ، مهران غفوریان ، سارا حاتمی ، مرتضی امینی تبار ، روح‌الله زمانی ، علی‌اکبر اصانلو ، کاظم هژیرآزاد و … در سال 1402 اکران خواهد شد. و کارگردان این فیلم را بهمن گودرزی بر عهده دارد و همچنین تهیه کنندگی آن را مرتضی شایسته بر عهده دارد.

دانلود فیلم آبی روشن

کد خبر 724796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.