«انگشتر و چاه»؛ تئاتری با زاویه دید متفاوت

نویسنده و کارگردان نمایش «انگشتر و چاه» با اشاره به اینکه در این نمایش به ملت خود و قهرمانان ملی می‌پردازیم، گفت: در این نمایش سعی کردم از زاویه دید چاه، عناصر طبیعت همچون آب، باد و خاک نمایش را برای تماشاگران روایت کنم و نگاهی اسطوره‌شناسانه و روایتگرانه به چاه داشتم.

احسان جانمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایش انگشتر و چاه از تاریخ معاصر ایران نشئت گرفته است و قصه از جایی آغاز می‌شود که مردم جنوب کرمان اوایل دهه ۷۰ با خشکسالی و بی‌آبی برای کشاورزی روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۸ نفر در این نمایش حضور دارند، افزود: مائده وحید، فرزاد قاسمی، رسول هنرمند، مهدی نجدی، مانیا مردانی، رضا توکلی، مهتاب کاظمی، علی آقایی، مهدی کاشی، احمدرضا ظهرابی‌نژاد، مسعود محمودی‌نژاد، شنتیا توکلی، پدرام زرین‌نقش، یوسف محلاتی، پرنیان مرادی و ستایش شاکری از نقش آفرینان این اثر هستند.

«انگشتر و چاه»، تئاتری با زاویه دید متفاوت

نویسنده و کارگردان نمایش «انگشتر و چاه» با اشاره به اینکه در این نمایش به ملت خود و قهرمانان ملی می‌پردازیم، تصریح کرد: در این نمایش سعی کردم از زاویه دید چاه، عناصر طبیعت همچون آب، باد و خاک نمایش را برای تماشاگران روایت کنم و نگاهی اسطوره شناسانه و روایتگرانه به چاه داشتم.

وی با بیان اینکه این نمایش در دو بخش قرار داشت، افزود: در تئاتر فجر این نمایش تنها نماینده اصفهان در بخش هویت ملی ایران بود که بعد از اجرای پرشور در بخش مسابقه ایران، همچنین بخش هویت ملی جشنواره فجر از تاریخ نهم تا بیست‌وششم بهمن ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار هنر اصفهان به صحنه اجرا می‌رود.

«انگشتر و چاه»، تئاتری با زاویه دید متفاوت

کد خبر 724794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.