معابر سپاهان‌شهر مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی شد

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی معابر سپاهان‌شهر با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع انجام شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روسازی محوطه اطراف مسجدالزهرا (س) سپاهان‌شهر شامل خاک‌برداری، بتن‌ریزی و اجرای سنگ لایبید به ضخامت سه سانتی‌متر به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع و اجرای جداول بتنی وت‌پرس با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار چهار میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر افزود: اجرای جداول و موزائیک‌فرش و بتن‌ریزی به مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۹ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث پیاده‌روی اطراف زمین‌های ورزشی در بلوار غدیر و ایثار با اعتبار هفت میلیارد ریال از بلوک‌فرش و اجرای جداول بتنی وت‌پرس، ایجاد رمپ و پیاده‌روسازی خیابان بعثت با اعتبار سه میلیارد ریال و پیاده‌روسازی معابر فرعی با اعتبار سه میلیارد ریال انجام شده است.

کارگر بیان کرد: احداث تقاطع آخر خیابان غدیر و شاهد با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مناسب‌سازی خیابان خوارزمی جهت معلولان با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: اجرای عملیات مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی در محله سپاهان‌شهر با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع انجام شده است.

کد خبر 724764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.