اعتبار ۱۳.۵ میلیارد ریالی منطقه ۸ اصفهان برای ۳ پروژه ایمن‌سازی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه‌های ساماندهی مادی‌های آسیاب و فردوان و دیوارکشی جدید کتابخانه کوجان به هزینه ۱۳.۵ میلیارد ریالی اجرا می‌شود، گفت: درخواست‌های که از سوی شهروندان مطرح می‌شود را ارج می‌نهیم و رسیدگی به آن را اولویت فعالیت‌های خود می‌دانیم.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ارتباط با شهروندان اظهار کرد: مردم مشکلات محلات را به مدیریت منطقه اطلاع‌رسانی می‌کنند و با بررسی و اقدام در راستای برطرف شدن آنها، علاوه بر حل مشکلات محلات، موجبات رضایت عموم را فراهم می‌کند.

وی افزود: با حضور در محلات و بازدیدها، همچنین ملاقات‌های مردمی که روزهای دوشنبه در محل شهرداری منطقه انجام می‌شود، منتظر انتقاد یا ارائه پیشنهادها از طرف شهروندان هستیم و به آن ارج می‌نهیم.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌هایی که از جانب شهروندان برای مدیریت منطقه ارسال می‌شود و مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است و برنامه‌ریزی اجرای آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: کتابخانه کوجان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است، اما با توجه به قدمت آن، دیوار اطراف بر اثر نشست خطرساز شده بود که پس از بازدید خطرساز بودن، تخریب شد و عملیات زیرسازی دیوار جدید به مساحت ۲۷۰ مترمربع در دست اقدام است.

باقری با اشاره به ساماندهی مادی فردوان تصریح کرد: از دیگر درخواست‌های شهروندان ساماندهی مادی فردوان بود که عملیات دیوار چینی از سنگ مالون با ارتفاع ۳۵ سانتی‌متر به طول ۶۹۲ متر در دست اقدام است.

اعتبار ۱۳.۵ میلیارد ریالی منطقه ۸ اصفهان برای ۳ پروژه ایمن‌سازی

وی افزود: ساماندهی مادی آسیاب واقع در خیابان ساحل دیگر پروژه‌ای است که در ارتفاع ۹۰ سانتی‌متری به طول ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه‌ها به هزینه ۱۳.۵ میلیارد ریالی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات دیوارکشی به ارتفاع ۹۰ سانتیمتر و طول ۲۲۵ متر با استفاده از مصالح سنگ مالون برای ایمن‌سازی بوستان مینا که خطر سقوط شهروندان به‌ویژه کودکان را در فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید ردانی‌پور داشت، انجام شده است.

باقری گفت: با توجه به رویکرد این دوره مدیریتی مبنی بر محله محوری، با حضور در مساجد و محلات سطح منطقه ۸ و استماع و دریافت درخواست‌های مردمی، همچنین درخواست‌هایی که از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و سایر درخواست‌ها را ارج می‌نهیم و رسیدگی به آن را اولویت فعالیت‌های خود می‌دانیم.

کد خبر 724738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرج الله روستایی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    سلام وارادت خدمت مسولین بنده که جهت پلاک زمین روبروی منزل خود بابت ریختن زباله‌ها با شماره ۱۳۷ ودادن آدرس وگفتن مشکل زباله‌ها به نتیجه نرسیدم.