اجرای ۵۰۰ برنامه کمیته کارگری و کارفرمایی استان مرکزی در دهه فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اجرای ۵۰۰ برنامه عملیاتی کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان از روز دوازدهم بهمن آغاز می شود که ۲۰۰ ویژه برنامه ورزشی و بقیه در سایر بخش‌های مرتبط است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جمشید امیدی اظهار کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری میز ارتباط مردمی و جشنواره جهادی مناطق محروم و همچنین رویداد ملی اشتغال و بازدید از مراکز نگهداری سالمندان و معلولان، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور کارگران و کارفرمایان در نماز عبادی سیاسی جمعه، عیادت از بیماران بستری در مراکز تأمین اجتماعی و دیدار با فرماندهی بسیج کارگری کارخانه‌ها، بخشی از برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله مبارک فجر است.

وی ادامه داد: افتتاح همزمان چند شرکت تعاونی در گرایش‌های مسکن، خدمات و تولیدی، دیدار با خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی، افتتاح چند طرح تولیدی و رفاهی توسط صندوق کارآفرینی امید، از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی این استان در دهه مبارک فجر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: کارگران و کارفرمایان از جمله قشرهای اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و این قشر تاکنون در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر نیز حضور خودجوش و پررنگی داشته‌اند.

وی افزود: کارگران و کارفرمایان در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه‌های مختلف نیز خدمات شایسته‌ای به کشور ارائه کرده‌اند و این قشر اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولیدات داخلی هستند و همه توان خود را برای توسعه اقتصادی کشور و حل مشکلات به کار گرفته‌اند.

امیدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری بر نقش تعاونگران، کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و آحاد مختلف جامعه در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت جامعه کار استان مرکزی در انتخابات، نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست با برگزاری جلسات مختلف و بیان حساسیت‌های حضور و مشارکت در انتخابات، از تعاونگران، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه بزرگ کار و تولید استان و خانواده‌های آنان برای حضور پر شور در انتخابات دعوت کنند.

کد خبر 724654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.