دانش‌آموزان و معلمان در مشارکت حداکثری انتخابات نقش دارند

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دانش‌آموزان و معلمان خانواده‌ها را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسگریان امروز- چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه- در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد وکیلی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دشمنان انقلاب رژیم پهلوی را مدینه فاضله می‌دانند، اما خیانت‌هایی که رژیم طاغوت بر منافع ملی وارد کرد با هیچ گونه اقدامی قابل جبران نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن انتخابات ۱۱ اسفندماه و اهمیت حضور حداکثری در این تکلیف سیاسی، افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهد.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارند بنابراین خانواده‌ها را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

جنگ امروز دشمن علمی است

باقر عبیری، مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه شهدا فجر آفرینان انقلاب هستند چرا در راه پیروزی انقلاب و دفاع مقدس جان خود را نثار کردند، اظهار کرد: امنیت و استقلال کشور به برکت خون شهدا است.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۶۴ دانش‌آموز و ۱۴ معلم گلپایگانی به شهادت رسیدند.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان جنگ امروز دشمن علمی و فرهنگی است، افزود: دانش‌آموزان جهادگران عرصه علم و دانش هستند.

عبیری با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ فرهنگی به دنبال تضعیف باورهای علمی و اعتقادی دانش‌آموزان است، افزود: دانش‌آموزان با دشمن شناسی و بصیرت افزایی توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: پیشرفت کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی حاصل تلاش معلمان و دانش‌آموزان است

کد خبر 724630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.