افزایش ۲۰درصدی جابه‌جایی مسافر در چهارمحال وبختیاری

مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد دو میلیون ۴۴۷هزارو ۲۷۳ نفر مسافربه مقاصد درون و برون استانی جابه‌جا شده است که این میزان مسافر نسبت به مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، روح الله غلامی اظهار کرد: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد دو میلیون ۴۴۷ هزار و۲۷۳ نفر مسافر به مقاصد درون و برون استانی جابه‌جا شده است که این میزان مسافر نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعداد سفرهای انجام شده از طریق ناوگان (اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) افزود: طی ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۶۵ هزار و۶۱۸ سفر انجام شده که بیشترین مسافران از طریق مینی بوس با ۳۵ درصد سواری هشت درصد اتوبوس پنج درصد در درون و برون استان جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان این‌که نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را از وظایف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی به منظور کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای و ارتقا ایمنی تردد در سطح استان با همکاری پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است.

غلامی ادامه داد: تمام رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری فعال در استان دارای کارت هوشمند بوده وزیر نظر این اداره کل هستند.

وی افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را از پایانه‌ها مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل عمومی مسافر را از طریق دفاتر مستقر در پایانه‌ها و یا تلفن ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 724603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.